corporate

communication

corporate

identity

brand identity

& packaging

advertising

retail

communication

web design

interactieve digitale
publicaties

- uw corporate communicatie-instrumenten creëren en ontwikkelen: interne documenten, nieuwsbrieven, presentatiebrochures, wenskaarten, persdossiers, maar ook uw communicatie op het veld (stands tijdens evenementen, e.a.).

- instaan voor de coördinatie van de communicatieacties binnen het kader van een precieze opdracht (een beurs bijv.).

- instaan voor het algemeen beheer en de kwaliteitscontrole van de productie en het drukken van uw communicatiemateriaal.

 

Voordelen die wellcomm. u kan bieden :

- de naamsbekendheid van uw bedrijf of instelling versterken en ontwikkelen

- een sterke persoonlijkheid creëren: identificatie, differentiatie, impact

- instaan voor de harmonisering van de communicatie-instrumenten en daarbij oog hebben voor uw reputatie.

 

...

Fusies/overnames, interne reorganisatie/herstructurering, herpositionering op de markt, ontwikkelen van nieuwe producten of diensten : dit zijn allemaal uitdagingen waarvoor een bedrijf of een instelling staat als ze haar merkreputatie wil behouden.

 

De onderneming of de instelling kan niet ontsnappen aan het oordeel van het publiek zoals aandeelhouders, haar medewerkers en leveranciers, de instellingen, het grote publiek en de pers.

 

De corporate communicatie is een strategisch beheermiddel dat dagelijks gebruikt wordt en meer bepaald bij grote veranderingen, dat het merkimago bij verschillende doelgroepen moet verspreiden en versterken.

- een nieuw logo maken of vernieuwen

- instaan voor de variatie van de visuele identiteit op alle communicatiedragers (schrijfbenodigdheden, bewegwijzering, voertuigen, enz.)

- een rijke grafische kaart van gebruiks- en toepassingsnormen creëren

- instaan voor het volledige beheer en de kwaliteitscontrole van de productie en het drukken van uw communicatiemateriaal.

 

Voordelen die wellcomm. u kan bieden :

- de naamsbekendheid van een bedrijf of een instelling versterken of ontwikkelen

- een sterke persoonlijkheid creëren: identificatie, differentiatie, impact

- instaan voor uniciteit, exclusiviteit, duurzaamheid, begrijpelijkheid: de essentiële eigenschappen voor een logo

 

...

Een logo maken is niet enkel een grafische zaak. Een symbool en een merknaam moet een volledige geschiedenis, een filosofie, een beroep, een cultuur samenvatten.

Als een logo de vlag van de visuele identiteit van een onderneming of een instelling is, krijgen de uitdrukking en de kracht ervan betekenis door andere externe uitingen zoals het universum van kleuren, de producten en hun design, en veel andere zoals de architectuur en bewegwijzering van de burelen of de verkoopspunten, het wagenpark, enz.

Een goede visuele identiteit doet de verkoop stijgen, de kosten verlagen, en verbetert de relatie tussen het personeel onderling en het merkimago bij het publiek.

Wie communiceert is ervan overtuigend : het is het essentiële ingrediënt van het succes.

- het grafisch ontwerp van een verpakking, afzonderlijk of binnen een productgamma, creëren en vernieuwen

- een segmentatiesysteem implementeren (horizontaal en verticaal)

- een merknaam en zijn grafische omgeving creëren

- een rijke grafische kaart van gebruiks- en ontwikkelingsnormen creëren

- instaan voor het volledig beheer en de kwaliteitscontrole van de productie en het drukken van uw verpakkingen

 

Voordelen die wellcomm. u kan bieden :

- de naamsbekendheid van een merk versterken en ontwikkelen

- een sterke persoonlijkheid creëren: identificatie, differentiatie, impact

- instaan voor de harmonisering van de producten binnen een gamma

- op een creatieve manier het volume in 3D visualiseren

 

...

Dat is geen scoop : de verpakking neemt een belangrijke plaats in in de marketingstrategie.

Ze is HET permanente medium, de laatste schakel in een proces dat leidt tot de aankoop. Een product dat een sterk imago heeft, dat zin geeft, “verkoopt zichzelf” en is, bijgevolg, een bron van grote besparingen.

- een advertentie maken omvattende de opstelling van de boodschap en de artistieke leiding (zoeken en maken van beelden)

- varianten op het concept maken in diverse formaten en dragers (affiche, bushalte, enz.)

- een publiciteitstekst schrijven of herschrijven, en vertalen in verschillende talen

- een handtekening, een slogan maken

 

Voordelen die wellcomm. u kan bieden :

- methodologie van bewezen zoekwerk

- voorstel van originele en sterke concepten, aangepast aan de klant

- samenwerking stap voor stap (schriftelijke aanbevelingen, mood boards, roughs, maquettes).

- de aankoopreacties activeren op het verkooppunt met instrumenten zoals: display, floor sticker, wobbler, slingers, banner, kortingsbonnen, verkooppraatje.

- volledig beheer en kwaliteitscontrole van de productie en het drukken van uw promotiemateriaal.

 

Voordelen die wellcomm. u kan bieden :

het merkimago van het product herstellen, in het bijzonder in het kader van een geïntegreerde communicatie.

de relevante boodschap en verkoper vinden, in woorden en in beeld

een leidraad vinden in een communicatiemix

 

...

Het verkooppunt is een ring. Wie zal de laatste ronde winnen ?

Steeds meer aankoopbeslissingen worden genomen op de verkoopplaats. Dat is de reden waarom adverteerders de beste oplossingen zoeken om hun product(en) waarde te geven en zo zichtbaar mogelijk te maken. Bovendien gaat het de below-the-line voor de wind want de vraag naar resultaten op korte termijn neemt toe.

- websites ontwikkelen en opvrolijken: grafische realisatie van de interface, architectuur, programmering en online plaatsing, onderhoud en update

 

Voordelen die wellcomm. u kan bieden :

- het beste van design combineren met de allernieuwste technologie

- instaan voor de ergonomie van het surfen

- de visuele identiteit van het merk of van de onderneming respecteren.

 

...

Een website is geen etalage ; het kan een middel zijn voor productiviteit, een platform waarop informatie uitgewisseld wordt, soms in « real time ». Een gebruiksvriendelijke website is een groot voordeel voor uw merkimago.

Het credo van wellcomm. is het dynamisme van een website te combineren met de ergonomie van het surfen.

Wij ontwerpen en publiceren  interactieve digitale publicaties voor tablets en smartphones die gebruikers een rijke en gebruiksvriendelijke leeservaring bieden, vol met multimedia-functies, zoals video's, diavoorstellingen, animaties, interactieve kaarten, maar ook functies zoals het delen van inhoud, de selectie van de favorieten, zoeken op trefwoord, enz.

 

Ook ondersteunen wij onze klanten in het overgangsproces naar digitaal gedrukte publicatie, het kiezen van de beste oplossing.

 

 

Meer informatie op onze pagina hier.

<

FR